Van Nevada naar Californië - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Van Nevada naar Californië - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Van Nevada naar Californië

Door: Vandermeijinamerika

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

06 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

4 augustus 2010

Alweer de laatste dagen van ons Amerika avontuur. Wat is dat snel gegaan.

Woensdag 4 augustus moeten we voor 11 uur uitchecken uit het Mandalay Bay hotel. Dat gaat zeker lukken. De jongens hebben de wekker weer om 7.30 uur gezet, zodat ze lekker een uurtje kunnen zwemmen voor we gaan ontbijten.
Omdat het buffet zo goed bevallen is gisterochtend, doen we dat vandaag ook weer.
Als de jongens om 9.00 uur terugkomen gaan ze snel douchen. Daarna gaan we naar beneden. Jeroen en Jacob gaan alvast naar de ontbijtzaal om de betaling en een goede tafel te regelen.

Sebastiaan en Yvonne gaan naar de informatiedesk om te vragen waar een computer met printer is voor het inchecken.
De meneer van de desk is zo vriendelijk om voor ons in te checken. Maar dan gaat het toch fout. We krijgen voor de UA106 wel vier boardingpassen, maar alleen Sebastiaan en Jacob hebben al een stoelnummer. Jeroen en Yvonne niet. En de aansluitende vlucht lukt helemaal niet om in te loggen.

Een beetje down vertrekken we naar de ontbijtzaal. Lekker ontbeten en daarna geprobeerd een en ander telefonisch met United Airlines te regelen. Dat lukt ook niet.

We gaan naar de kamer, pakken de koffers zoveel mogelijk in en leggen onze kleren voor de terugreis bovenop. Om 11.00 uur zijn we uitgecheckt en vertrekken we naar Los Angeles.

Na een korte koffie en drinkpauze zijn we om 14.30 uur in Los Angeles. We rijden naar het Mariott om onze vergeten fleece jacks op te halen. Ja ja, niet vertelt, maar die waren we de eerste dag gelijk vergeten. Netjes in de kast gehangen. Nooit doen als je op doorreis bent!

Goed in het Mariott ligt alles keurig klaar, dus de fleecen zijn schoon weer terug voor de terugreis.

Daarna gaan we door naar de Walmart, omdat de jongens nog een paar spulletjes willen kopen. En vervolgens naar het Hilton om in te checken. Alles lukt prima en rond vijf uur gaan Jacob en Yvonne naar Alamo om de auto in te leveren. Jeroen en Sebastiaan blijven in het Hilton en proberen daar nogmaals de check in te bekijken voor de vluchten van morgen.

Bij Alamo aangekomen zijn we binnen 5 minuten klaar. De barcode op de auto wordt gescand, de lekke band en het sterretje genoteerd en dan zijn we klaar. Met de Alamo-bus naar het vliegveld en vandaar met de hotel-shuttlebus naar Hilton.
Om kwart voor 6 zijn we er weer. Het inchecken lukt echter niet en we besluiten opnieuw met de shuttle naar het vliegveld te gaan om te kijken of iemand van United Airlines ons kan helpen.

Dat lukt niet. De mevrouw die er staat is alleen van de bagage en zij raadt ons aan morgen iets vroeger te komen en dan bij de balie de check-in verder af te maken.
Affijn er zit niets anders op.

Vlak bij het Hilton eten we bij Carl's Jr. en daarna gaan we naar de kamer lekker even TV kijken en vroeg slapen. Iedereen is toch moe van het rijden.