Van Utah naar Nevada - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Van Utah naar Nevada - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Van Utah naar Nevada

Door: Vandermeijinamerika

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

03 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Maandag 2 augustus.

We gaan beginnen aan de laatste fase van onze reis: eerst Las Vegas 2 dagen en daarna nog 1 dag Los Angeles. We vliegen 5 augustus al heel vroeg (Amerikaanse tijd).

Maar goed, eerst nog even Las Vegas en het Mandelay Bay Hotel.

Na afscheid te hebben genomen van al onze camping spulletjes (slaapzakken en allerlei kleine zaken die we mee hadden genomen), zitten we om 7.30 uur in de auto. Omdat de supermarkt gisteren dicht was, hebben we nog niet ontbeten. We gaan het onderweg doen.

Via highway 20 komen we op de 15 richting Las Vegas. De omgeving is weer prachtig en we zien een groep herten, met kleintje en een mannetje, vlak langs de weg. Mooi hoor.

Bij Ceder Breaks getankt en we vinden zowaar een Mac bij een volgende afslag. Die hadden we de laatste dagen helemaal nog nergens gezien. We dachten al dat Utah 'Mac-loos' was.

De tomtom heeft uitgerekend dat we rond kwart over 12 in Las Vegas kunnen zijn. Het gaat echter zo vlot dat Jacob tijd inhaalt en we blijken ook nog een uur tijd terug te krijgen. Onze aankomst in Las Vegas is dus om 11.00 uur!

We rijden eerst langs Alamo om te vragen hoe het zit met de lekke band en het sterretje in de ruit. De klantenservice geeft aan dat we het gewoon in LA kunnen melden. Zij verwachten verder geen problemen. We zijn goed verzekerd.

Op naar het Mandalay Bay Hotel. We kunnen gewoon inchecken en Jacob laat de auto door de 'valet' parkeren. Lekker makkelijk. Hoeven we deze pas 4 augustus rond 11 weer op te halen.

Na het inchecken vinden we de kamer. We zitten op de 34ste verdieping. De kamer is echter super mooi en groot hoor.

Sebastiaan en Jeroen staan te trappelen om alles te ontdekken. Wat we wel merken is dat voor je het hotel uit bent, je al kilometers gelopen hebt. Zo groot is het.

We gaan de Strip op en lopen een heel stuk. Maar doordat de hotels zo groot zijn, doen we niet de hele Strip in één keer. We kijken bij NewYork New York, de jongens doen er de coaster, bij MGM, Bellagio etc. Om half 5 pakken we de bus (we kopen een 24 uurs kaart) vanaf Ceasar's Palace terug naar Mandalay Bay.
Daar gaan we zwemmen. Een prachtig zwembad met strand hebben ze hier.

Na het zwemmen allemaal even douchen. We hebben douche én bad, twee wastafels en een aparte toilet.

Om half 7 via de monorail naar het Excalibur gereden en vandaaruit naar MGM Grand hotel. Daar is het Rainforest Café waar we gaan eten.

Daarna lopen we nog tot ca. 11 uur rond. We zien de buiten shows bij Treasure Island en The Mirage. Vanmiddag hebben we de fonteinen van het Bellagio al gezien.
We gaan ook in het Venetian een kijkje nemen. Dat hotel is écht niet te geloven. Heel San Marco plein nagebouwd, inclusief blauwe lucht! Is het 's avonds, denk je dat je er overdag rondloopt.

Rond 12 uur zijn we terug in het hotel. Heerlijke bedden dus we slapen heerlijk.

Geniet van de foto's en tot morgen!

• 03 Augustus 2010 - 17:48

Caroline:

Jeetje wat een hotel zeg!:O
    Wordt er helemaal jarloers van haha!

• 03 Augustus 2010 - 18:32

Petra:

Jeetje jongens wat een mooie reis was dat Heb er heerlijk van genoten.De laatste foto's ook prachtig en wat een hotel. Nog veel plezier en bedankt voor het verslag en de foto's.Alvast goeie reis terug en misschien tot gauw ziens
    Bekijk morgenochtend denk ik jullie laatste verslag. Welterusten