Eerste overnachting in Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Eerste overnachting in Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Eerste overnachting in Amerika

Door: Vandermeijinamerika

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

10 Juli 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo iedereen!
We zijn net veilig en wel aan gekomen in het Marriott hotel in Burbank Los Angeles.
Vannochtend op Schiphol was het druk met vakantie gangers. Na eerst afscheid te hebben genomen van de vriendin van Sebastiaan zijn we in de lange rij gaan staan om in te checken. Het vliegtuig zat helemaal vol en we zaten helaas niet naast elkaar. Maar we hadden gelukkig leuke buren en hebben ons vermaakt met onder andere de films aan boord (Valentine's day) en muziek.
Na een vlucht van 8 uur zijn we aangekomen op Washington Dulles Airport. Hier moesten we door de douane heen (zelfs schoenen uit) en even onze koffers op de andere bagage band zetten en mochten we verder. Ook gelijk onze eerste Amerikaanse hamburger gegeten bij Wendy's! Was Amerikaans lekker.

Om half 6 lokale tijd (verschilt 6 uur met Nederland) vlogen we verder naar Los Angeles. Hier aangekomen om 19:20 lokale tijd (verschilt 9 uur met Nederland) moesten we alleen onze koffers van de band halen en het vliegveld direct verlaten. Geen checks niks.

Nu moesten we naar het auto verhuur bedrijf Alamo. Hier konden we via een shuttle bus gratis komen. Moesten wel erg lang wachten tot we werden geholpen, en nog eens extra geld moeten betalen voor de auto!! Maar nu wel de grote Amerikaanse auto die we willen hebben. (Foto volgt nog). Daarna door gereden naar het hotel, duurde ongeveer 30 minuten. Ingecheckt in het hotel waar vandaan ik dit nu schrijf.

Morgen wordt een interessante dag dus gaan we met ze alle slapen. Jullie horen snel weer van ons!

Heel veel liefs,
Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

• 11 Juli 2010 - 06:11

Anita:

He Amerika gang(st)ers, netjes een mailtje gekregen met link naar nieuw bericht, alles werkt hoor. geniet ervan! groetjes ANita

• 11 Juli 2010 - 06:38

Rick:

Wij zullen reis zolang mogelijk volgen.
    Heel veel plezier de aankomende weken.

• 11 Juli 2010 - 08:16

Petra:

Hoi hoi,

Leuk dat we jullie kunnen volgen. ik heb het voor elkaar hoor Jacob ?? Dus schrijf nu ook wat terug.
    Geniet er van We lezen het volgende verslag wel weer.Het is hier weer super heet. Gisteravond hadden we heel erg onweer. Wateroverlast in Utrecht en op A12 stond file door takken en omgewaaide bomen Het was dus heftig.
    Nou lieve mensen veel plezier
    groetjes uit Nieuwegein Tot de volgende keer weer
    Petra xx

• 11 Juli 2010 - 09:17

Kees En An.:

hALLO LUITJES LEUK DAT WIJ JULLIE ZO KUNNEN VOLGEN.iK HOOP DAT JULLIE LEKKER HEBBEN GESLAPEN,MAAR DAT ZAL VAST WEL NA ZO'N REIS.HIER HEEFT HET GISTERAVOND EVEN GESPOOKT HARDE REGEN EN WIND MAAR NU IS HET WEER ZONNIG.LUI MAAK ER WEER EEN MOOIE DAG VAN. GR KEES EN AN.

• 13 Juli 2010 - 04:22

Nancy Haak:

alleen voor die auto wil je al op stap.Sebas voorzichtig he. Wat gaaf dat jullie al een aantal prachtige dingen hebben gedaan.