reis van Las Vegas naar San Diego - Reisverslag uit Chula Vista, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu reis van Las Vegas naar San Diego - Reisverslag uit Chula Vista, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

reis van Las Vegas naar San Diego

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Chula Vista

Dinsdag 21 juli
Vanmorgen zijn we bij tijd opgestaan, omdat het voor ons wederom een reisdag is. Wij (Yvonne Jacob en Jeroen) reizen vandaag door naar San Diego en Sebastiaan en Caroline stappen bij Las Vegas Airport op het vliegtuig naar New York.

Om 8.30 uur maken we heerlijk gebruik van het fantastische ontbijtbuffet in het Mandalay Bay hotel. Om 9.30 uur pakken we de laatste zaken in de koffers en gaan we naar beneden om uit te checken en via de valet service de auto weer op te halen. Bij het uitchecken maken we melding van het feit dat Jeroen op een opvouwbed heeft moeten slapen, door een foutieve boeking ergens, waar niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen. Dat wij dat zeer teleurstellend vonden, gezien wij al in november het hotel hadden geboekt. Ze vinden het allemaal erg spijtig en.... we krijgen de helft van de resort fee kwijtgescholden. Kijk da's toch winst. zo'n 75 dollar.

Na het afscheid nemen (niet makkelijk) pakken we de auto in en Sebas en Caroline stappen de taxi in naar het vliegtuig.
Wij vertrekken, na de koffers in de auto te hebben geplaatst, om ca 10.15 richting San Diego. We volgen bijna de gele route de I 15. En een stukje de I 215.

De route gaat vlot, af en toe wat wegwerkzaamheden en om 16.30 (ongeveer) rijden we de camping op. Gelijk te zien dat dit een grote camping is! We worden aller hartelijkst ontvangen en krijgen een prachtige grote tentlodge voor ons 3-en!! ha ha. Jeroen heeft zelfs een eigen kamer.

Het is nu bijna zes uur en we gaan zo kijken om boodschappen te doen en ergens te eten. We hebben zin in een paar dagen relaxen.

Oh: Sebastiaan en Caroline zijn om 13.15 uur Las Vegas time vertrokken, zonder problemen ingecheckt (ondanks alle aankopen) en zullen snel landen in New York. Hun belevenissen zullen helaas niet worden meegenomen in dit blog.
Misschien dat Sebas af en toe zijn appje gebruikt, maar dat kan ik niet beloven.
groetjes van Jacob, Yvonne en Jeroen.

• 22 Juli 2015 - 04:52

Caroline En Sebastiaan:

Hallo allemaal! Wij zijn veilig geland op JFK en onderweg naar het hotel.
    Voor Jeroen: kan hij ein-de-lijk lekker slapen in zijn eigen kamer ;p
    Veel plezier in San Diego, we zijn benieuwd naar alle verhalen.
    Oja, Sebas en ik zullen ook af en toe een verslagje maken van wat wij ondertussen doen in New York!
    Veel liefs, Sebastiaan en Caroline

• 22 Juli 2015 - 13:31

Maarten:

Super dat her allemaal lekker verloopt!

Heel veel plezier verder allemaal en ik kijk uit naar de volgende verslagen.
    Ik zit inmiddels weer in Houston dus niet eens zo ver weg