Reisdag naar KOA Mariposa in Midpines - Reisverslag uit Midpines, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Reisdag naar KOA Mariposa in Midpines - Reisverslag uit Midpines, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Reisdag naar KOA Mariposa in Midpines

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Midpines

10 juli naar Yosemite (KOA Mariposa, Midpines)

Vanochtend zijn we om 9.00 uur de auto in gaan pakken en uitchecken bij het Crowne Plaza Hotel. We hebben een leuke 3 dagen gehad in Los Angeles, maar vinden het nu ook weer heel leuk om verder te reizen.
Gisteravond hebben we trouwens ontzettend lekker gegeten in Barrelhouse 101. Je moet het maar eens opzoeken in google. Een kroeg met ontzettend veel whiskeys en nog meer bier. En dat bier ook allemaal (of veel) als draft. Heel veel taps dus. Ze serveerden ook heerlijk verse hamburgers en nog veel meer lekkers. Dus een heel gezellige afsluiting van onze tijd in Ventura Beach.

Goed. De auto is super: we konden alle koffers prima kwijt in de achterbak. We hebben namelijk ook de derde rij omgetoverd in een bank, zodat we niet met zijn drieën op één bank zitten. Dat kan overigens ook prima, maar dit is luxer. De vraag was alleen: kunnen we dan de koffers kwijt? Antwoord: JA. Op de bank bij Jeroen hebben we de koelbox geplaatst en ook nog alle slaapzakken. Jeroen past er nog precies bij!

Om 9.20 reden we de Highway op richting Santa Clarita. Daarna via Bakersfield, Fresno en Merced naar de highway 140 richting Yosemite gereden. We waren om 15.30 uur op de camping.
We hebben een dome 6 gekregen, nadat we eerst in een kleinere tent waren geplaatst. Maar dat ging niet. Geen plek voor de koffers. Dus gevraagd: en ja we konden in de Dome 6. Da’s lekkerder, want hebben Sebas en Car een eigen ‘tentje’ aan de twee grote koepels.
Daarna boodschappen gedaan en om 18.15 de barbecue aangestoken en heerlijk gegeten.
Nu ’s avonds doet helaas het internet het hier niet en ook telefoonbereik is hier niet. Dus ik heb dit verslag eerst even in Word getypt. Hopelijk kunnen we deze week nog een keer op internet alles bijwerken.

• 11 Juli 2015 - 17:41

Bert En Nancy:

Wat een geweldige tent. !! En leuk al jullie reisverslagen, op deze manier reizen we ook een beetje mee

liefs nancy

• 11 Juli 2015 - 17:58

Anita:

wat een grote tent zeg, wat een luxe. Volgens mij hebben jullie het ontzettend gezellig, ziet er in ieder geval toppie uit. Geniet er lekker van samen! xx