San Diego Harbour en Petco Park - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu San Diego Harbour en Petco Park - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

San Diego Harbour en Petco Park

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Zaterdag 25 juli.

Het gaat snel, al weer onze één na laatste dag in San Diego. We zijn lekker bijgekomen van alle drukte in LA en in Vegas. Na overleg wat we de komende dagen nog willen doen en zien, besluiten we vandaag een beetje San Diego te verkennen. Én proberen om kaartjes te bemachtigen voor de honkbalwedstrijd van de San Diego Padres tegen de Miami Marlins. Ze spelen namelijk de hele week thuis. We vinden dat toch een te mooie gelegenheid.
Na een lekker ontbijtje met een gekookt eitje, stappen we om 10.00 uur in de auto richting het Petco Park, het thuis stadion van de Padres.
Het is maar een kwartiertje rijden, dus we zijn er snel. Daar aangekomen blijken inderdaad de ticketboxen gewoon open, zoals Inge al voorspelde!

Er is geen rij. Na een korte uitleg aan de medewerker achter de balie, geeft hij ons goed advies over de tickets. We kopen drie tickets op de derde ring, maar direct op de eerste rij en bij de thuisplaat. Zo hebben we een fantastisch overzicht van het spel, maar ook van alles wat er gebeurt in het stadion. Want dat is veel. Hij geeft ook nog goed advies over het parkeren. De wedstrijd start redelijk vroeg, om 17.40 en het stadion gaat om 16.00 uur open.

Helemaal blij stappen we weer de auto in. We rijden vervolgens naar het havengebied, waar veel hele leuke winkeltjes zijn en veel te doen is. Er ligt bijvoorbeeld een marineschip dat je kunt bezoeken.

Nu is het 21.30 en zitten we weer op de camping. De wedstrijd was ontzettend gaaf. We waren op tijd in het stadion en hebben veel gezien en genoten. De Padres wonnen!! met 3-1 van de Marlins. Altijd leuk natuurlijk.
En wat een sfeer in zo'n stadion en wat is er veel te doen.... en de wedstrijd was ontzettend spannend. Dus : een heel geslaagde dag opnieuw.

Morgen doen we een stranddag en maandag moeten we vroeg op om eerst de auto in te leveren in Los Angeles en daarna om 12.30 richting New York te vliegen. Dus nog eerst even een rustig dagje.

groetjes en geniet van de fotos!
Jacob, Yvonne en Jeroen

• 27 Juli 2015 - 11:47

Harry:

Wij zijn er even een weekje er tussenuit geweest.
    Heb vanmorgen even wat tijd nodig gehad om jullie verhalen te lezen.
    Echte genieten is dat met mooie foto's.

Groeten Ellen&Harry