San Diego, strand en surfen - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu San Diego, strand en surfen - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

San Diego, strand en surfen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Donderdag 23 juli.
Vandaag gaan we naar het strand. Jacob en Jeroen hebben gisteren een surfles geboekt (samen) van 1 ½ uur bij de San Diego Surfschool. Om 12.00 uur hebben ze les. Het is nu 9.30 uur in de ochtend en ik probeer dit verslag op internet te krijgen, maar moet nu toch eerst in WORD iets typen, want ben steeds mijn verslag kwijt. Het internet is zeer wisselend.

Maar goed: gisteren, woensdag 22 juli hebben we een relax dag gehad. Althans: ik heb gewassen. Twee grote wassen gedraaid. De voorzieningen op deze camping zijn prima : 10 douches, meer dan voldoende wc’s en wasgelegenheden en ook op meerdere plekken voorzieningen. Fijn dus, zeker na het zeer beperkte aanbod van de camping in Yosemite. Wat natuurlijk ook zijn charme heeft, zo klein.
De was gelegenheid is ook uitstekend, nog nooit zo’n grote gezien: 10 machines, 10 drogers én nog twee hele grote wasmachines en drogers. Gisteren dus dankbaar gebruik van gemaakt, eerst om 9.00 uur en daarna om 11.30 nog een was. Het is hier ook zo lekker droog, dus alles ligt al weer in de koffer.

De foto’s van de surflessen houden jullie nog tegoed. Ik weet ook niet of het lukt om foto’s van het strand te uploaden. Zoals gezegd: het internet is zeer wisselend.
Groetjes vanuit een zonnig en warm San Diego.

Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

Hallo allemaal, Welkom op onze site. We willen de Amerika reis natuurlijk graag met jullie delen, vandaar dit dagboek. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als wij! Jacob, Yvonne, Sebastiaan, Caroline en Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2010