Las Vegas, Nevada - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Las Vegas, Nevada - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Las Vegas, Nevada

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vrijdag 17 juli
Vandaag wederom om 8.00 uur ontbeten en om 9.00 uur zitten we ingepakt in de auto. Na nog wat boodschapjes en tanken, rijden we om 9.15 uur Williams uit. We rijden een deel van de route terug, tot Kingman, alwaar we op route 93 richting Las Vegas rijden.

Het is een route door de bergen en dat is op dit moment heel vervelend voor Caroline door haar oorontsteking. De route is wel erg mooi.
Na nog een korte stop bij de DunkinDonut, voor koffie én donuts (zie foto) zien we rond 13.00 uur heel langzaam Las Vegas naderen.

Eerst door Henderson en Boulder City. Helaas kun je vanaf de brug de Hooverdam niet zien. Maar we willen proberen daar de komende dagen nog heen te gaan. In ieder geval: Jacob en Yvonne.

Maar goed: circa 13.30 uur rijden we langs Mandalay Bay de strip op. We gaan eerst bij Pawn Stars shop kijken.
Het blijkt in het echt veel kleiner dan we op tv zien. Maar wel cool om een keer te zien.

Na het inchecken in Mandalay Bay, waar we er achter komen dat er niet op Jeroen is gerekend..... echt fout op fout dit keer in ons reisprogramma, liggen we om 16.00 uur in het zwembad van het hotel.
Jeroen heeft een opklapbed gekregen. Maar we balen er zo ontzettend van.

's Avonds over de Strip gelopen, gegeten en gegokt. Echt ontzettend leuk allemaal en er is weer ontzettend veel nieuws te zien.

Zaterdag 18 juli.
Vandaag zijn opa en oma Van den Bos 58 jaar getrouwd! Gefeliciteerd vanaf dit verre oord. XXX

Na het ontbijt, bij Excalibur in de foodcourt, gaan we richting NewYork New York hotel, alwaar de heren de rollercoaster nemen.
Daarna besluiten we buspassen te kopen en naar het Outletcentre te gaan om nog wat lekker te shoppen.
Het is namelijk een heerlijk bewolkte dag, uiteraard wel gewoon 35 graden, maar geen zon en dat is hier heerlijk.

Na al het shoppen, stappen we om 16.00 uur moe de bus in. Om 17.15 zijn we bij Mandalay Bay hotel. We besluiten even lekker te chillen op de kamers.
Vanavond gaan we het tweede deel van de Strip doen, maar nu eerst een stuk met de bus. Want we zijn allemaal een stukje korter van al dat lopen. pfffff.

Maar: het is hier verder heerlijk en erg gezellig!! groetjes van ons allemaal.