Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Donderdag 16 juli.
Na een nachtje heerlijk te hebben geslapen, gaan we om 8.00 uur ontbijten. Het is vanaf Williams nog een uurtje rijden naar de Grand Canyon.
We hebben inmiddels ook bericht van America's Tentlodges en ze waren het geheel met ons eens, dat de trailer voor ons gezin geen optie was. Ze gaan onze overnachtingen hier vergoeden. Gelukkig!

Om 9.00 zitten we in de auto en om 10.15 zijn we bij het parkeerterrein. We zijn dit keer op een andere plek en doen dit keer het stuk vanaf Mather Point naar Pipe Creek Vista.
Daarna pakken we de bus terug naar het visitor centre, alwaar we naar het Yavapai Point lopen. Wel na eerst een kopje koffie en een colaatje.
We lopen verder het stuk de Time Trail en helemaal door naar de Lodge en de Bright Angel Trail ingang. De foto's moeten hier het werk doen, wat zoals Caroline zei vanmiddag: dit is lastig uit te leggen als je het nooit gezien hebt!
Aan het eind van de dag hebben we zo'n 9 km gelopen. Best pittig dus. Het is namelijk erg warm, wel krijgen we een buitje als we in de bus terug zitten naar de auto.
Om 16.00 uur rijden we terug.

We gaan vanavond naar de cowboy show kijken in Williams. Gisteren misten we die net.

Morgen rijden we naar Las Vegas!

Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

Hallo allemaal, Welkom op onze site. We willen de Amerika reis natuurlijk graag met jullie delen, vandaar dit dagboek. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als wij! Jacob, Yvonne, Sebastiaan, Caroline en Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2010