Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Barstow

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, Barstow

dinsdag 14 juli.
Vandaag weer een reisdag. We gaan naar Barstow, als stop onderweg richting Williams en de Grand Canyon.
We hebben de auto vlot ingepakt met zijn allen, na een lekker ontbijtje nog bij de tent.
Om 9.00 is de auto ingepakt en checken we uit bij de camping. De tent was weer top. Vanavond hebben we een hotel: de Quality Inn in Barstow, langs route 66.

We rijden het eerste stuk helemaal de route terug: via Merced, Fresno en Bakersfield, daarna draaien we de 58 op ri Barstow.
We rijden de gehele route op de 58 door woestijnachtig landschap. We rijden ook door de Mojave Dessert. Na wat korte stops en tanken arriveren we om 15.30 uur bij de Quality Inn in Barstow. Keurig hotel, we hebben twee kamers op dezelfde verdieping, maar niet naast elkaar.

Na onze koffers in de kamers te hebben gezet, gaan we naar de Tanger Outlet Stores. Heerlijk geshopt.

Nu is het 21.00 uur en hebben we gratis wifi op de kamer, dus helemaal luxe. Op de camping deed het internet het aardig, tot er de laatste dagen allemaal Nederlanders arriveerden..... die gebruiken allemaal internet en toen werd het af en toe echt heel slecht. Maar goed. Geen probleem nu meer.

Morgen is nog een reisdag van zo'n 5 uur richting Williams.

• 15 Juli 2015 - 19:22

Lex:

Familie vd Meij,
    wat een geweldige vakantie. Je kan het zo mooi volgen maar Jacob, ben wel benieuwd naar je verhalen............straks. Eerst nog lang genieten.

Veel plezier, Lex

• 15 Juli 2015 - 21:34

Jan:

hallo jacob en fam
    het is leuk om jullie te volgen en de verhalen te lezen ziet er goed en leuk uit
    veder nog een fijne vakantie en de gr jan

• 15 Juli 2015 - 22:06

Astrid:

Had ook wel willen shoppen......

• 15 Juli 2015 - 22:07

Linda Tromp:

Hoi allemaal,

Klinkt goed, zo te lezen maken jullie een mooie reis. Leuk om de foto's te zien. Geniet er nog even van!

Groet Linda