Yosemite National Park - Reisverslag uit Midpines, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Yosemite National Park - Reisverslag uit Midpines, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Yosemite National Park

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Midpines

Vanochtend om 10.00 uur in de auto gestapt, op weg naar het Yosemite National Park. Overigens: na een ontzettend lekker ontbijt, geserveerd door Jeroen, van eieren en bacon. En een lekker kopje thee. Super dus.

De route is highway 140, die direct het park ingaat. De route alleen al is fantastisch, want gaat door het Sierra Nevada National Forest.
Het is lastig uitleggen. De foto's moeten dat maar doen.

In het park hebben we de route gevolgd richting Yosemite Village. Het was prachtig. En we hebben hertjes gezien, en veel eekhoorntjes. Die overigens ook op de camping zijn.
We hebben de auto geparkeerd en zijn de route naar de 'Lower Yosemite Falls' gelopen. De Yosemite Falls vallen in twee gedeeltes van de rotsen. Eén deel heel erg hoog, en een deel goed bereikbaar. 30 minuten lopen. Dat hebben we gedaan. Het was fantastisch mooi.

Nu zitten we weer op de camping en is het hier nu 16.15. Lekker in het zonnetje, de jongens gaan zo zwemmen en vanavond gaan we weer barbecueën.

• 12 Juli 2015 - 16:02

Maarten:

Super gaaf Jongens!!
    Lekker genieten! Is echt een geweldig park.
    Nog mooier als je op de motor gaat trouwens

Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

Hallo allemaal, Welkom op onze site. We willen de Amerika reis natuurlijk graag met jullie delen, vandaar dit dagboek. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als wij! Jacob, Yvonne, Sebastiaan, Caroline en Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2010