Warner Bros. LA - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Warner Bros. LA - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Warner Bros. LA

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

09 Juli 2015 | Verenigde Staten, Ventura

Vandaag zijn we om 9.00 uur vertrokken richting Los Angeles. We hebben kaartjes voor Warner Bros Studio's in Burbank, LA.
Het is druk op de weg, maar rijdt toch door. Vlak voor Burbank besluiten we in Calabasas te ontbijten. We vinden een leuke tent: Lovi's Delicatessen. Echt geweldig. Alleen de auto's al die er staan: een Rolls Royce, diverse sportmodellen mercedes en zo meer.
Het ontbijt was echt heerlijk, maar...... we gaan daarna een beetje krap, met nog 45 min. weer de auto in richting Warner Bros Studio's. En ja hoor: file. We rijden helemaal tot de afslag in file.
We halen daardoor niet 11.30 uur, wat we hadden aangegeven op de kaartjes. Maar gelukkig: op zijn Amerikaans: 'no problem'. We konden mee om 11.40. De stress in de auto: je kunt het je voorstellen.

Maar: de tour kan beginnen en onze tourguide: Michael, wist echt zo ontzettend veel. We zijn langs de studio's van Friends gereden, op de publieke tribune van de Big Bang Theory geweest én.... in de studio waar de show van Ellen Degeneres wordt opgenomen! Caroline heeft zelfs op de ster gestaan, waar Ellen haar introductie altijd doet.

Het was een hele gave middag. Om over 14.00 uur waren we er weer uit. Daarna zijn we naar Oxnard gereden, om in te slaan bij de Walmart voor morgen, want dan gaan we naar Yosemite! Kamperen: slaapzakken gekocht en een koelbox, voor onderweg. We hebben er allemaal zin in.

Straks nog even kijken waar we gaan eten. Het is nu 18.15 en we hebben even een anderhalf uur rust ingelast. En wat foto's van het strand hier gemaakt.

• 10 Juli 2015 - 18:23

Ernst:

Wat leuk om jullie blog te lezen. Ik ga zondag naar pap en mam dan neem ik de iPad mee. Kunnen ze de foto's ook zien. Heel veel plezier nog en ik kijk al uit naar het verslag van vandaag :-)

• 10 Juli 2015 - 19:30

Annemieke:

Ik krijg ook weer zin om de US&A te bezoeken ! Have fun, zonnige groet uit The Netherlands