Malibu Beach en Santa Monica Pier en Beach - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Malibu Beach en Santa Monica Pier en Beach - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Malibu Beach en Santa Monica Pier en Beach

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

09 Juli 2015 | Verenigde Staten, Ventura

Vandaag zijn we langs Pacific Highway 1 vanaf Oxnard naar Santa Monica Beach gereden. Een prachtige route langs de Pacific Ocean.
We hebben zoveel foto's genomen waarvan we maar een kleine selectie kunnen laten zien helaas.

De huizen langs deze route waren wederom prachtig, vooral omdat ze zo mooi gelegen waren, langs het strand, of bovenin de bergen.
De dag begon bewolkt, maar wel met een lekkere temperatuur gelukkig, zo'n 20 graden. Later werd het warmer.
Toen we rond half 2 op Santa Monica Pier aankwamen werd het steeds aangenamer. Een uurtje later brak zelfs de zon door. En lagen wij luxe op het strand. De mannen hebben zelfs gezwommen. Onder het toeziend oog van de Baywatch brigade, ha ha.

Op de terugweg hebben we in Ventura gegeten, bij de haven. Lekker bij de Italiaan dit keer.

• 09 Juli 2015 - 09:56

Inge:

Wat ontzettend leuk om dit zo te kunnen volgen! :) Ik herken een hoop, maar zie ook genoeg nieuwe dingen weer voorbij komen. Geniet er lekker van! Ik volg jullie op jaloerse voet vanaf mijn werkplekje :D

• 09 Juli 2015 - 14:16

Samdra:

Ik volg je hoor! Veel plezier daar verder.

• 09 Juli 2015 - 21:33

Rieni :

Hoi vriend, leuk zo je te volgen, ik kijk elke dag ff, veel plezier verder groetjes Rieni

• 11 Juli 2015 - 10:56

Harry:

Ellen en ik genieten elke keer weer van jullie avonturen.
    Harry

Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

Hallo allemaal, Welkom op onze site. We willen de Amerika reis natuurlijk graag met jullie delen, vandaar dit dagboek. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als wij! Jacob, Yvonne, Sebastiaan, Caroline en Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2010