Los Angeles, Hollywood - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu Los Angeles, Hollywood - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen Meij - WaarBenJij.nu

Los Angeles, Hollywood

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

08 Juli 2015 | Verenigde Staten, Ventura

Vanmorgen om even over tienen de auto ingegaan, op weg naar Hollywood. Het was opnieuw ontzettend druk op de weg, waardoor het best lang duurde voordat we er waren. Zo'n anderhalf uur.

Maar daarna kwamen we uit op Rodeo Drive en later Hollywood Boulevard. Waar alle sterren op de Walk of Fame hun ster hebben.

We hebben wederom een leuke rondtour gemaakt. Dit keer met LA City Tours. Deze hadden een lange tour: duurde 2 uur. Om 14.30 gingen we op weg over Mullholland Road en langs alle 'Hills', want er zijn er verschillende. Het was ontzettend cool. We zagen het huis van onder andere Jack Nicholson en van Katy Perry. En vele anderen, maar je raakt op gegeven moment de tel een beetje kwijt...

Na de tour nog rondgelopen en gekeken op de Walk of Fame en bij de Chinese Theater.

Rond 18.00 uur teruggereden, door het drukke verkeer. Bij de Walmart wat water en drinken gekocht. Daarna bij Wendy's een burger gegeten.

Hele leuke dag!

• 09 Juli 2015 - 20:22

Astrid:

Hadden jullie nu maar de vingerverf meegenomen he, hadden jullie ook jullie handdruk achter kunnen laten op the walk of fame ✋

Jacob, Yvonne, Sebastiaan en Jeroen

Hallo allemaal, Welkom op onze site. We willen de Amerika reis natuurlijk graag met jullie delen, vandaar dit dagboek. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als wij! Jacob, Yvonne, Sebastiaan, Caroline en Jeroen

Actief sinds 29 Juni 2010